דיאטה מהירה מאוד

דיאטה מהירה מאוד – לרזות כמו ביל קלינטון

עמידה מול הראי כל יום עשויה להיות מתישה למדי. בין אם מדובר בהכנות לקראת חתונה או פגישה רומנטית, עמידה מול הראי עשויה לגרור תסכול רב, וזאת בשל המראה שנגלה בראי נשים רבות נשבעות להתחיל את הדיאטה כמה שיותר מהר, ואם אפשר ביום האתמול. דיאטה מהירה מאוד יכולה להיות מלווה באיש מקצוע אשר יסייע לרדת חצי קילו בשבוע, תוך התאמת תפריט מזונות מתאים. יחד עם זאת, תחושת הרעב איננה נעלמת ויש להיערך לתקופה הקשה, מה שעשוי לגרום לתחושת תסכול.

אנשים נדהמים לגלות עד כמה מהר אפשר לרדת במשקל

אנשים נדהמים לגלות עד כמה מהר אפשר לרדת במשקל

דיאטה מהירה מבוססת על שיטה במהלכה צורכים כמות פחותה של קלוריות בזמן קצר. בעקבות הירידה המהירה במשקל יש מחסור של ויטמינים, פחמימות, מה שגורם לירידה קיצונית במשקל. ברוב המקרים הירידה במשקל נובעת מאיבוד נוזלים. במהלך דיאטה מהירה יש לזכור כי לגוף קצב ירידה במשקל משלו, ולפיכך הירידה במשקל נעשית בהתאם לרצונות של הגוף.

כל מי שצפה לאחרונה ביל קלינטון תהה לאן נעלמו כל הקילוגרמים העודפים מאז נבחר הנשיא ברק אובמה. קלינטון כמו רבים וטובים אימץ שיטה של דיאטה מהירה שמשגעת את תושבי ארצות הברית. בדיאטה מסוג זה יורדים 6 ק"ג בשבועיים הראשונים. המנסים את הדיאטה טוענים כי הדיאטה משלבת אלמנטים שונים מדיאטות מהירות ישנות יותר. החידוש המרכזי הוא שלא מדובר רק בדיאטה מהירה, אלא גם תוכנית בה אנשים יכולים להפוך לאורח חיים. עם זאת, דיאטה מהירה היא דיאטה בה לא כולם יכולים לעמוד בשלבים הראשונים בדיאטה. המפתח להצלחת דיאטה הוא סבלנות.

עוד על דיאטה באתר "הדיאטה של אואנה" - http://www.oana-diet.co.il/

כתיבת תגובה