דיאטת לחם

כיצד דיאטת לחם מסייעת לירידה במשקל?

דיאטת לחם

 ניסיתם לרדת במשקל אך ללא הצלחה?כל מי שניסה להוריד במשקל בעבר שמע בוודאי את המשפט: תורידו את הלחם מהתפריט ותבחינו מיד בתוצאות. רוב הדיאטות מגבילות את כמות הלחם שאפשר לאכול, אך בשנים האחרונות ניתן לראות דיאטה חדשה שמתמקדת דווקא בלחם.

מהי דיאטת לחם?

דיאטת הלחם היא הלהיט האחרון בתחום הדיאטות ובשורה משמחת במיוחד עבור מי שאינו יכול להיפרד מהלחם ולא רואה את עצמו ניזון רק מירקות. הדיאטה מבוססת על אכילת לחם קל מחיטה מלאה, כאשר שתי פרוסות לחם קל שוות לפרוסה אחת של לחם רגיל. אפשר למרוח שכבה דקה של ממרחים שונים ולאכול ירקות. במהלך הדיאטה חייבים לאכול כל 3-4, על מנת לראות תוצאות.

איך אוכלים כל 3-4 שעות ויורדים במשקל?

אחת השאלות המסקרנות ביותר היא כיצד אפשר לאכול כל 4 שעות ולהפחית ממשקל הגוף, הרי כל דיאטה אחרת מבוססת על העיקרון של שלוש ארוחות ביום תוך הפסקות ארוכות בין ארוחה לארוחה. אכילה כל 3 או 4 שעות מונעת רעב, אשר גורם להעדפה של מאכלים עתירי שומן ומתוקים. ככל שהמרווחים בין הארוחות יהיו קטנים יותר, כך תחושת הרעב תפחת והשליטה על האוכל תגבר.

 דיאטת לחם תפריט מפורט

דיאטת לחם מורכבת ממספר שלבים. השלב הראשון אותו מומלץ לבצע  לתקופה שבועיים, תפריט הדיאטה כולל שישה ארוחות ביום, כאשר בכולם יש לאכול פרוסה אחת או שתיים. השלב השני של דיאטת לחם תפריט הדיאטה נהייה מגוון, כאשר עדיין יש צורך לשמור על המסגרת הכוללת שישה ארוחות. אבל ניתן להוסיף חלבונים וכן להכניס לתפריט תחליפים ללחם כגון אטריות מקמח מלא.

 אילו כללים יש לדיאטה

  • במהלך הדיאטה חשוב מאד לא לאכול לחם רגיל, אלא להקפיד על אכילת לחם מחיטה מלאה או עם סיבים תזונתיים.
  • מריחת שכבה דקה של ממרח: בכל כריך יש להקפיד ולמרוח שכבה דקה של ממרח,כדי לא לעלות במשקל כתוצאה ממריחה עבה מדי.
  • שעות מדויקות: במהלך הדיאטה יש להקפיד ולאכול כל 4-3 שעות, על מנת לא להרגיש תחושת רעב.
  • שתייה דלת קלוריות: במהלך הדיאטה חשוב מאד להקפיד על שתייה דלת קלוריות כדי

כתיבת תגובה